Standhouder gegevens
Firma
Aanhef
Contactpersoon
Adres
Postcode
Plaats
Land
Telefoon
E-mail
Website
IBAN Bankrekening
Naam rekeninghouder
BTW nummer
Naamsvermelding frieslijst
Totaal aantal personen op stand
Promotiemateriaal
 Stuur mij 2 posters.
Stand en overige informatie
Standnummer
2e keuze standnummer
Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw voorkeur, maar kunnen uw voorkeur niet garanderen.

Meerdere stands afnemen is mogelijk. Elke standaardstand is voorzien van één tafel en twee stoelen, elektriciteit (220v), tapijttegels, scheidingswanden en verlichting. Uitbreiding van overige voorzieningen is mogelijk tegen meertarief. Elke vorm van verzekering, tegen welk risico dan ook, is niet inbegrepen. Wij adviseren u een transport- en verblijfsverzekering t.b.v. uw eigendommen af te sluiten. De beurs wordt tijdens sluitingstijden bewaakt.

  Product Prijs Aantal Totaal
Willem-Alexanderzaal
(A-nummers)
Stand (3m x 2m) € 1440,00 € 0.00
  Stand (3m x 3m) € 1650,00 € 0.00
  Stand (4m x 2m) € 1545,00 € 0.00
Alexiazaal
(B-nummers)
Stand (3m x 2m) € 1440,00 € 0.00
  Stand (5m x 4m) € 3350,00 € 0.00
Tent paviljoen | Startup Alley*
(T-nummers)
Stand (1.5m x 2m) € 450,00 € 0.00
* Alleen voor bedrijven die maximaal 1 stand afnemen en niet langer dan 3 jaar (dus na 1 oktober 2015) staan ingeschreven in het handelsregister.
Maximazaal VCU
Tentpaviljoen
(D-nummers)
Stand (3m x 3m) € 1650,00 € 0.00
  Stand (4m x 3m) € 2115,00 € 0.00
  Stand (4m x 4m) € 2558,00 € 0.00
  Stand (5m x 3m) € 2585,00 € 0.00
  Stand (6m x 3m) € 3005,00 € 0.00
  Stand (7m x 3m) € 3435,00 € 0.00
Entréepaviljoen
(E-nummers)
Stand (4m x 3m) € 1995,00 € 0.00
  Stand (4m x 2m) € 1435,00 € 0.00
Statafels
(F-nummers)
Statafel + 2 barkrukken € 422,50 € 0.00
Elke meerdere stand € 250,00 korting op standprijs
Accessoires Extra stoel € 10,00 € 0.00
Extra kruk € 15,00 € 0.00
Balie, open € 60,00 € 0.00
Brochurerek € 39,00 € 0.00
Krachtstroom op stand € 225,00 € 0.00
Kruk € 15,00 € 0.00
Rechte tafel 180 x 80 € 17,50 € 0.00
Rechte tafel 200 x 80 € 20,00 € 0.00
Statafel + 2 krukken € 45,00 € 0.00
Totaalbedrag stand ex. BTW   € 0.00

Meerdere stands afnemen is mogelijk. Bij een extra stand krijgt u € 250,00 korting op de volgende stand. Bij eigen standbouw krijgt u € 250,00 korting.

Elke standaardstand is voorzien van één tafel en twee stoelen, elektriciteit (220v), tapijttegels, scheidingswanden, verlichting, frieslijst met door u opgegeven naam, WIFI en drankjes en hapjes voor u en uw gasten en een cateringpakket ter waarde van 110 euro voor 2 personen (lunchbuffet en dinerbuffet op vrijdag en lunchbox op zaterdag)

Uitbreiding van overige voorzieningen is mogelijk tegen meertarief. Elke vorm van verzekering, tegen welk risico dan ook, is niet inbegrepen. Wij adviseren u een transport- en verblijfverzekering t.b.v. uw eigendommen af te sluiten. De beurs wordt tijdens sluitingstijden bewaakt.

De standprijs is inclusief hapjes en drankjes voor u en uw gasten en een cateringpakket ter waarde van 110 euro voor 2 personen (lunchbuffet en dinerbuffet op vrijdag en lunchbox op zaterdag). Staat u met meer personen op de stand? Bestel dan extra lunchkaarten, dinerkaarten of lunchboxen.

U kunt extra diner- en lunchkaarten bestellen

Dinerkaarten à € 27,50 per persoon
Lunchkaarten à € 17,50 per persoon
Lunchbox à € 10,00 per persoon

Alle genoemde prijzen zijn exclusief het geldende BTW-tarief.

Annuleren

Bij annulering is de deelnemer een annuleringsvergoeding verschuldigd. Bij annulering meer dan 3 maanden voor de beurs: 50% van de standhuur. Bij annulering minder dan 3 maanden voor de beurs: 100% van de standhuur.

Verklaring van de standhouder

Door ondertekening van dit inschrijfformulier verklaren standhouder en mede-standhouders kennis te hebben genomen van de Algemene Voorwaarden voor deelname aan het Holland Fisheries Event editie 2018. Standhouder gaat akkoord met automatische incasso van de standhuur voorafgaand aan de beurs door de Stichting Visserijdagen Urk. Standhouder gaat tevens akkoord met automatische incasso door De Koningshof Party & Events t.b.v. cateringpas na de beurs. Tenzij anders afgesproken met het Projectbureau en schriftelijk bevestigd.

Datum: 09-12-2018
Plaats: